Biblia copywritingu
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2017-03-17
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-03-17
- Liczba stron:
- 192
- Czas czytania
- 3 godz. 12 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328327009
- Tagi:
- marketing copywriting biznes
Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 252
- 193
- 46
- 31
- 6
- 6
- 5
- 5
- 4
- 3
OPINIE i DYSKUSJE
Dobra książka nie tylko dla przyszłych copywriterów
Dobra książka nie tylko dla przyszłych copywriterów
Pokaż mimo toPracuję w tym zawodzie od lat, z ciekawości sięgnąłem po książkę „kolegi po fachu”. Niestety, pozycja jest… mierna. Po pierwsze, niespójny styl, który utrudnia zrozumienie treści. Wygląda to tak, jakby Puzyrkiewicz dyktował treść, ale przed publikacją nie oddał jej żadnemu redaktorowi. Po drugie, błędy. Ortograficzne i gramatyczne. Po trzecie, ego autora, wspomniane już w poprzednich komentarzach. No cóż, na szczęście nie wydałem na zakup zbyt wiele ;)
Pracuję w tym zawodzie od lat, z ciekawości sięgnąłem po książkę „kolegi po fachu”. Niestety, pozycja jest… mierna. Po pierwsze, niespójny styl, który utrudnia zrozumienie treści. Wygląda to tak, jakby Puzyrkiewicz dyktował treść, ale przed publikacją nie oddał jej żadnemu redaktorowi. Po drugie, błędy. Ortograficzne i gramatyczne. Po trzecie, ego autora, wspomniane już w...
więcej Pokaż mimo toCzytałam ją już jakiś czas temu i w sumie to nie pamiętam o czym dokładnie jest. Pewnie jakieś techniki, triki, coś o psychologii... czyli słaba.
Czytałam ją już jakiś czas temu i w sumie to nie pamiętam o czym dokładnie jest. Pewnie jakieś techniki, triki, coś o psychologii... czyli słaba.
Pokaż mimo toDawno nie czytałam tak słabej książki - te banalne przypowiastki, myśli głębokie niczym aforyzmy Paulo Coelho typu "Dobry tekst rodzi się w Tobie. Pytanie, czy będziesz dla niego dobrym ojcem lub matką" itp. bzdety...
Dawno nie czytałam tak słabej książki - te banalne przypowiastki, myśli głębokie niczym aforyzmy Paulo Coelho typu "Dobry tekst rodzi się w Tobie. Pytanie, czy będziesz dla niego dobrym ojcem lub matką" itp. bzdety...
Pokaż mimo toKilka całkiem ciekawych trików jak pobudzić wyobraźnie oraz jak zamienić sztampowy tekst w coś bardziej chwytliwego. Rozbudziła moją ochotę na więcej, bo z pewnością nie wyczerpuje w pełni tematu. Na rynku są lepsze pozycje, na dodatek autorzy nie wychwalają w nich siebie pod niebiosa.
Kilka całkiem ciekawych trików jak pobudzić wyobraźnie oraz jak zamienić sztampowy tekst w coś bardziej chwytliwego. Rozbudziła moją ochotę na więcej, bo z pewnością nie wyczerpuje w pełni tematu. Na rynku są lepsze pozycje, na dodatek autorzy nie wychwalają w nich siebie pod niebiosa.
Pokaż mimo toEgo autora wprost proporcjonalne do wartości tej "książki". Masakra, że jakiekolwiek wydawnictwo zgodziło się wydać ten chłam. Tym bardziej jestem w szoku, że eksperci z branży marketingowej go promują własną twarzą.
Ego autora wprost proporcjonalne do wartości tej "książki". Masakra, że jakiekolwiek wydawnictwo zgodziło się wydać ten chłam. Tym bardziej jestem w szoku, że eksperci z branży marketingowej go promują własną twarzą.
Pokaż mimo toSzukając książek o copywritingu miałam pewne obawy, biorąc pod uwagę wcześniejsze opinie o "Biblii" Puzyrkiewicza. Mimo wszystko postanowiłam po nią sięgnąć. Pozycja ta była dla mnie naprawdę miłym zaskoczeniem. Treść jest przejrzyście uporządkowana. Owszem, znajdują się w niej informacje banalne dla osób, które już miały jakąś styczność z copwritingiem, lecz pozwala także spojrzeć zupełnie inaczej na wiele spraw. Sprawdzi się u początkujących jak i u bardziej zaawansowanych copywriterów. Napisana jest świetnym językiem, narrator wzbudza zaufanie, nie owija w bawełnę, mówi o swoim doświadczeniu zawodowym nie ukrywając gorszych momentów.
Szukając książek o copywritingu miałam pewne obawy, biorąc pod uwagę wcześniejsze opinie o "Biblii" Puzyrkiewicza. Mimo wszystko postanowiłam po nią sięgnąć. Pozycja ta była dla mnie naprawdę miłym zaskoczeniem. Treść jest przejrzyście uporządkowana. Owszem, znajdują się w niej informacje banalne dla osób, które już miały jakąś styczność z copwritingiem, lecz pozwala także...
więcej Pokaż mimo toNie jest to żadna biblia. Ktoś przede mną napisał „męczący styl coacha” i to jest powiedziane w sedno. Mnóstwo coachingowych chwytów – ten styl kojarzy mi się z akwizycja i wciskaniem ludziom rzeczy na siłę. Mam wrażenie, ze było to modne w latach 90. Obecnie może skusić do zakupu ludzi słabo wykształconych. Moje doświadczenie pokazuje, ze dziś i klientów zniechęca taki styl, jak i producenci nie chcą być z nim utożsamiani. Mnie ta książka zniechęciła. Dobrze, ze pożyczona .Cenna lektura w pewnym sensie – czego nie robić :).
Nie jest to żadna biblia. Ktoś przede mną napisał „męczący styl coacha” i to jest powiedziane w sedno. Mnóstwo coachingowych chwytów – ten styl kojarzy mi się z akwizycja i wciskaniem ludziom rzeczy na siłę. Mam wrażenie, ze było to modne w latach 90. Obecnie może skusić do zakupu ludzi słabo wykształconych. Moje doświadczenie pokazuje, ze dziś i klientów zniechęca taki...
więcej Pokaż mimo toNie rozumiem ludzi xD Przyjemna, lekka, pełna cennych uwag, a styl pisania bardzo inspirujący i dający do myślenia. Pomimo 7 lat doświadczenia w pracy copywritera, dopiero po przeczytaniu tego zrozumiałem, jak wiele nowych metod mogę wypróbować.
Jak dla mnie must have, szczególnie dla początkujących, ale i zaawansowani mogą odnaleźć wiele nowych perspektyw, o których niby się myślało, ale np. ja nie wiedziałem, że mają aż takie znaczenie. Wiele uświadamia.
Nie rozumiem ludzi xD Przyjemna, lekka, pełna cennych uwag, a styl pisania bardzo inspirujący i dający do myślenia. Pomimo 7 lat doświadczenia w pracy copywritera, dopiero po przeczytaniu tego zrozumiałem, jak wiele nowych metod mogę wypróbować.
więcej Pokaż mimo toJak dla mnie must have, szczególnie dla początkujących, ale i zaawansowani mogą odnaleźć wiele nowych perspektyw, o których niby...
Nie dobrnęłam do końca, choć bardzo chciałam. Zmęczyła mnie strasznie...
Nie dobrnęłam do końca, choć bardzo chciałam. Zmęczyła mnie strasznie...
Pokaż mimo to