rozwińzwiń

Biblia copywritingu

Okładka książki Biblia copywritingu Dariusz Puzyrkiewicz
Okładka książki Biblia copywritingu
Dariusz Puzyrkiewicz Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
192 str. 3 godz. 12 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2017-03-17
Data 1. wyd. pol.:
2017-03-17
Liczba stron:
192
Czas czytania
3 godz. 12 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328327009
Tagi:
marketing copywriting biznes
Średnia ocen

6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
145 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
25
20

Na półkach:

Dobra książka nie tylko dla przyszłych copywriterów

Dobra książka nie tylko dla przyszłych copywriterów

Pokaż mimo to

avatar
36
6

Na półkach:

Pracuję w tym zawodzie od lat, z ciekawości sięgnąłem po książkę „kolegi po fachu”. Niestety, pozycja jest… mierna. Po pierwsze, niespójny styl, który utrudnia zrozumienie treści. Wygląda to tak, jakby Puzyrkiewicz dyktował treść, ale przed publikacją nie oddał jej żadnemu redaktorowi. Po drugie, błędy. Ortograficzne i gramatyczne. Po trzecie, ego autora, wspomniane już w poprzednich komentarzach. No cóż, na szczęście nie wydałem na zakup zbyt wiele ;)

Pracuję w tym zawodzie od lat, z ciekawości sięgnąłem po książkę „kolegi po fachu”. Niestety, pozycja jest… mierna. Po pierwsze, niespójny styl, który utrudnia zrozumienie treści. Wygląda to tak, jakby Puzyrkiewicz dyktował treść, ale przed publikacją nie oddał jej żadnemu redaktorowi. Po drugie, błędy. Ortograficzne i gramatyczne. Po trzecie, ego autora, wspomniane już w...

więcej Pokaż mimo to

avatar
476
57

Na półkach:

Czytałam ją już jakiś czas temu i w sumie to nie pamiętam o czym dokładnie jest. Pewnie jakieś techniki, triki, coś o psychologii... czyli słaba.

Czytałam ją już jakiś czas temu i w sumie to nie pamiętam o czym dokładnie jest. Pewnie jakieś techniki, triki, coś o psychologii... czyli słaba.

Pokaż mimo to

avatar
160
8

Na półkach:

Dawno nie czytałam tak słabej książki - te banalne przypowiastki, myśli głębokie niczym aforyzmy Paulo Coelho typu "Dobry tekst rodzi się w Tobie. Pytanie, czy będziesz dla niego dobrym ojcem lub matką" itp. bzdety...

Dawno nie czytałam tak słabej książki - te banalne przypowiastki, myśli głębokie niczym aforyzmy Paulo Coelho typu "Dobry tekst rodzi się w Tobie. Pytanie, czy będziesz dla niego dobrym ojcem lub matką" itp. bzdety...

Pokaż mimo to

avatar
304
273

Na półkach: , ,

Kilka całkiem ciekawych trików jak pobudzić wyobraźnie oraz jak zamienić sztampowy tekst w coś bardziej chwytliwego. Rozbudziła moją ochotę na więcej, bo z pewnością nie wyczerpuje w pełni tematu. Na rynku są lepsze pozycje, na dodatek autorzy nie wychwalają w nich siebie pod niebiosa.

Kilka całkiem ciekawych trików jak pobudzić wyobraźnie oraz jak zamienić sztampowy tekst w coś bardziej chwytliwego. Rozbudziła moją ochotę na więcej, bo z pewnością nie wyczerpuje w pełni tematu. Na rynku są lepsze pozycje, na dodatek autorzy nie wychwalają w nich siebie pod niebiosa.

Pokaż mimo to

avatar
1
2

Na półkach:

Ego autora wprost proporcjonalne do wartości tej "książki". Masakra, że jakiekolwiek wydawnictwo zgodziło się wydać ten chłam. Tym bardziej jestem w szoku, że eksperci z branży marketingowej go promują własną twarzą.

Ego autora wprost proporcjonalne do wartości tej "książki". Masakra, że jakiekolwiek wydawnictwo zgodziło się wydać ten chłam. Tym bardziej jestem w szoku, że eksperci z branży marketingowej go promują własną twarzą.

Pokaż mimo to

avatar
9
9

Na półkach:

Szukając książek o copywritingu miałam pewne obawy, biorąc pod uwagę wcześniejsze opinie o "Biblii" Puzyrkiewicza. Mimo wszystko postanowiłam po nią sięgnąć. Pozycja ta była dla mnie naprawdę miłym zaskoczeniem. Treść jest przejrzyście uporządkowana. Owszem, znajdują się w niej informacje banalne dla osób, które już miały jakąś styczność z copwritingiem, lecz pozwala także spojrzeć zupełnie inaczej na wiele spraw. Sprawdzi się u początkujących jak i u bardziej zaawansowanych copywriterów. Napisana jest świetnym językiem, narrator wzbudza zaufanie, nie owija w bawełnę, mówi o swoim doświadczeniu zawodowym nie ukrywając gorszych momentów.

Szukając książek o copywritingu miałam pewne obawy, biorąc pod uwagę wcześniejsze opinie o "Biblii" Puzyrkiewicza. Mimo wszystko postanowiłam po nią sięgnąć. Pozycja ta była dla mnie naprawdę miłym zaskoczeniem. Treść jest przejrzyście uporządkowana. Owszem, znajdują się w niej informacje banalne dla osób, które już miały jakąś styczność z copwritingiem, lecz pozwala także...

więcej Pokaż mimo to

avatar
215
76

Na półkach:

Nie jest to żadna biblia. Ktoś przede mną napisał „męczący styl coacha” i to jest powiedziane w sedno. Mnóstwo coachingowych chwytów – ten styl kojarzy mi się z akwizycja i wciskaniem ludziom rzeczy na siłę. Mam wrażenie, ze było to modne w latach 90. Obecnie może skusić do zakupu ludzi słabo wykształconych. Moje doświadczenie pokazuje, ze dziś i klientów zniechęca taki styl, jak i producenci nie chcą być z nim utożsamiani. Mnie ta książka zniechęciła. Dobrze, ze pożyczona .Cenna lektura w pewnym sensie – czego nie robić :).

Nie jest to żadna biblia. Ktoś przede mną napisał „męczący styl coacha” i to jest powiedziane w sedno. Mnóstwo coachingowych chwytów – ten styl kojarzy mi się z akwizycja i wciskaniem ludziom rzeczy na siłę. Mam wrażenie, ze było to modne w latach 90. Obecnie może skusić do zakupu ludzi słabo wykształconych. Moje doświadczenie pokazuje, ze dziś i klientów zniechęca taki...

więcej Pokaż mimo to

avatar
130
23

Na półkach:

Nie rozumiem ludzi xD Przyjemna, lekka, pełna cennych uwag, a styl pisania bardzo inspirujący i dający do myślenia. Pomimo 7 lat doświadczenia w pracy copywritera, dopiero po przeczytaniu tego zrozumiałem, jak wiele nowych metod mogę wypróbować.

Jak dla mnie must have, szczególnie dla początkujących, ale i zaawansowani mogą odnaleźć wiele nowych perspektyw, o których niby się myślało, ale np. ja nie wiedziałem, że mają aż takie znaczenie. Wiele uświadamia.

Nie rozumiem ludzi xD Przyjemna, lekka, pełna cennych uwag, a styl pisania bardzo inspirujący i dający do myślenia. Pomimo 7 lat doświadczenia w pracy copywritera, dopiero po przeczytaniu tego zrozumiałem, jak wiele nowych metod mogę wypróbować.

Jak dla mnie must have, szczególnie dla początkujących, ale i zaawansowani mogą odnaleźć wiele nowych perspektyw, o których niby...

więcej Pokaż mimo to

avatar
100
62

Na półkach: ,

Nie dobrnęłam do końca, choć bardzo chciałam. Zmęczyła mnie strasznie...

Nie dobrnęłam do końca, choć bardzo chciałam. Zmęczyła mnie strasznie...

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    252
  • Przeczytane
    193
  • Posiadam
    46
  • Teraz czytam
    31
  • Copywriting
    6
  • 2019
    6
  • Marketing
    5
  • 2021
    5
  • Biznes
    4
  • 2020
    3

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Biblia copywritingu


Podobne książki

Przeczytaj także