rozwińzwiń

Kryzysy, błędy i złe decyzje w mojej marce

Okładka książki Kryzysy, błędy i złe decyzje w mojej marce Monika Kamińska
Okładka książki Kryzysy, błędy i złe decyzje w mojej marce
Monika Kamińska Wydawnictwo: Self Publishing biznes, finanse
230 str. 3 godz. 50 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Kryzysy, błędy i złe decyzje w mojej marce
Wydawnictwo:
Self Publishing
Data wydania:
2020-05-10
Data 1. wyd. pol.:
2020-05-10
Liczba stron:
230
Czas czytania
3 godz. 50 min.
Język:
polski
Tagi:
ubrania biznes marka monikakaminska
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,3
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
50
32

Na półkach:

Świetna książka opisująca błędy i kryzysy, które napotkała autorka przy prowadzeniu swojej marki modowej. Poza tym, że to dawka konkretnej wiedzy, z której może skorzystać każdy prowadzący firmę, książka jest napisana w bardzo lekki i żartobliwy sposób, a czytanie jej jest bardziej przyjemnością - nauka i wnioski biznesowe są tylko bonusem. Ogólnie bardzo polecam.

Świetna książka opisująca błędy i kryzysy, które napotkała autorka przy prowadzeniu swojej marki modowej. Poza tym, że to dawka konkretnej wiedzy, z której może skorzystać każdy prowadzący firmę, książka jest napisana w bardzo lekki i żartobliwy sposób, a czytanie jej jest bardziej przyjemnością - nauka i wnioski biznesowe są tylko bonusem. Ogólnie bardzo polecam.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    5
  • Przeczytane
    4
  • 2021
    1
  • Przeczytane 2023
    1
  • Posiadam
    1
  • Mam e-booka
    1
  • Ebooki
    1
  • Biznes
    1
  • Posiadam ebooka
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Kryzysy, błędy i złe decyzje w mojej marce


Podobne książki

Przeczytaj także