Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- They Ask, You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer, 2nd Edition, Revised and Updated
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2021-04-16
- Data 1. wyd. pol.:
- 2021-04-16
- Liczba stron:
- 404
- Czas czytania
- 6 godz. 44 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788382310559
- Tłumacz:
- Monika Malcherek
- Tagi:
- inbound marketing Marketing i PR Sprzedaż Konsument tworzenie treści dystrybucja treści prowadzenie konwersacji
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.
Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów
i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają),które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.
Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak:
- wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;
- tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego;
- wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie);
- wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści.
Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA książka! Znajdziesz w niej prostą i skuteczną metodę pozyskiwania klientów przy pomocy ich własnych pytań. Zmień perspektywę. Zapomnij o swoich wyobrażeniach. Przyjmij perspektywę klienta. Słyszałem to wiele razy, ale Marcus Sheridan pokazał konkretnie jak to zrobić.
- Łukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki „ABC marketingu B2B”, prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Grow Consulting
Marcus Sheridan udowadnia, że istotą skutecznych działań marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania – nawet jeśli te są dla Ciebie „niewygodne”. Co chce wiedzieć klient? to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i content managera.
- Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing
Marcus Sheridan dotyka istoty inbound marketingu – stawania się nauczycielem, przewodnikiem, latarnią morską dla swoich klientów. (…) Świat się zmienił i ludzie dziś odmiennie robią zakupy, odrzucając to, co było wcześniej. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu zadać odpowiednie pytania. (…) Skoncentruj się na lękach, pragnieniach, obawach
i zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to przede wszystkim swoista filozofia biznesu. Sposób podejścia do strategii komunikacji, która oparta jest na otwartości, argumentacji i szczerości.
- Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com
To także jedna z najbardziej transparentnych książek o content marketingu, jakie czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu sobie z trudnymi konkurentami i angażowaniu handlowców w proces tworzenia treści. Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie wyniosłem z pracy w handlu (…) podstawy, które większość firm ignoruje (a większość dużych agencji nie może pojąć). Jako wielki amator pisanych z uważnością, mądrych i przydatnych lektur chciałem wyrazić swój szacunek za świeżość i trafność tej książki.
- Roger C. Parker
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 132
- 38
- 8
- 6
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Pozycja obowiązkowa dla każdego kto sprzedaje lub ma zamiar sprzedawać jakąś usługę.
Pozycja obowiązkowa dla każdego kto sprzedaje lub ma zamiar sprzedawać jakąś usługę.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toŚwietna książka o świecie marketingu. Tylu zawiłości sprzedaży wcześniej nie znałem.
Świetna książka o świecie marketingu. Tylu zawiłości sprzedaży wcześniej nie znałem.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toJedna z lepszych książek na temat współczesnej (AD 2023) sprzedaży.
Wyobraź sobie taką sytuację i pytanie od Klienta:
Panie Pawle, a dlaczego mamy wybrać Pana Firmę ❓
To trudne pytanie, które często zadają klienci na koniec rozmowy handlowej. Jak odpowiedzieć ❓
Gdy sam spotykam się z tym pytaniem jako klient często słyszę...
"Bo jesteśmy najlepsi"
"Bo jesteśmy 25 lat na rynku".
"Bo mamy najlepsze narzędzia".
Bla bla bla.
Gdy słyszysz to często, wszystko to składa się w jeden wieki bełkot.
Ja stosuję zasadę z książki "Co chce wiedzieć Klient".
Nota bene - to książka, którą poleca Łukasz Połubianko, prelegent Sales Angels społeczność ludzi sprzedaży (Marcin Grela).
Podczas swojej prelekcji ta książka znalazła się nawet na jednym ze slajdów Pana Łukasza z rekomendacją jako jedna z najlepszych, które przeczytał w ostatnich latach.
⭐ Jak odpowiedzieć, gdy Klient pyta:
Dlaczego mamy wybrać Pana firmę?
Posłużę się cytatem z książki:
📚 Jeśli mam być zupełnie szczery, być może nie wcale nie jesteśmy dla pana najlepszym wyborem. Rozmawialiśmy o pani potrzebach i pani sytuacji, opisałem również to, co możemy zaoferować, żeby te oczekiwania spełnić. Rozmawiała Pani o tym też z innymi firmami. Zna Pani ich i nasze ceny. To oznacza, że prawdopodobnie nieźle się Pani orientuje w naszych ofertach. A więc pytanie jest takie: Czy na podstawie tego wszystkiego, czego się pani dowiedziała, czuje pani, że to nasza firma będzie dla pani najlepszym rozwiązaniem?
Jedna z lepszych książek na temat współczesnej (AD 2023) sprzedaży.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toWyobraź sobie taką sytuację i pytanie od Klienta:
Panie Pawle, a dlaczego mamy wybrać Pana Firmę ❓
To trudne pytanie, które często zadają klienci na koniec rozmowy handlowej. Jak odpowiedzieć ❓
Gdy sam spotykam się z tym pytaniem jako klient często słyszę...
"Bo jesteśmy najlepsi"
"Bo jesteśmy 25 lat na...
Najlepsza książka o marketingu jaką czytałem. Każdy rozdział przynosił nowe pomysły co mogę zrobić nowego, co mogę poprawić. Będę na pewno do niej wracał.
Najlepsza książka o marketingu jaką czytałem. Każdy rozdział przynosił nowe pomysły co mogę zrobić nowego, co mogę poprawić. Będę na pewno do niej wracał.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toJeżeli szukasz nowego, innego natchnienia dotyczącego contentmarketingu to idealnie trafiłeś/aś 👍
Książkę czyta się szybko, jest kilka ciekawych studium przypadków. Każdy zainteresowany wyciągnie z niej kilka smaczków dla siebie, tak jak ja to zrobiłam.
Książka warta przeczytania 😁
Jeżeli szukasz nowego, innego natchnienia dotyczącego contentmarketingu to idealnie trafiłeś/aś 👍
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKsiążkę czyta się szybko, jest kilka ciekawych studium przypadków. Każdy zainteresowany wyciągnie z niej kilka smaczków dla siebie, tak jak ja to zrobiłam.
Książka warta przeczytania 😁
Świetna książka z wiedzą o pisaniu, marketingu. Autor odpowiedział na pytanie tytułowe.
Świetna książka z wiedzą o pisaniu, marketingu. Autor odpowiedział na pytanie tytułowe.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toJedna z lepszych książek o marketingu, jakie czytałam. Zrobiłam masę notatek, zostawiłam pełno postitów, by oznaczyć sobie na później to, co dla mnie jest najbardziej wartościowe. Z pewnością do niej wrócę i sprezentuję niejednej osobie.
Jedna z lepszych książek o marketingu, jakie czytałam. Zrobiłam masę notatek, zostawiłam pełno postitów, by oznaczyć sobie na później to, co dla mnie jest najbardziej wartościowe. Z pewnością do niej wrócę i sprezentuję niejednej osobie.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to