Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Twój Biznes od Podstaw
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328387973
Przewodnik i zeszyt ćwiczeń
Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.
A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa?
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.
Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!
W czym Ci pomoże ta książka?
w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców
w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści
w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich
w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy
w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 24
- 18
- 4
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Copywriting jest...cóż ważny i potrzebny i niezaprzeczalnie jest rzemiosłem potrzebnym dziś na rynku. Sam nieraz poczynię tekst, lub wpis, którego celem jest sprzedaż lub propagacja jakiejś idei.
Pytanie jednak, zarówno do copywriterów i czytelników, czy w dzisiejszych czasach, gdy konkurencja korzysta z zaawansowanych technik automatyzacji i narzędzi AI możemy sobie pozwolić na tworzenie tekstów copywritingowych przez kilka godzin-dni, podczas których wszyscy dookoła już dawno zdążyli opublikować szybką dobrą informację o produkcie i sprzedać pierwsze sztuki?
Copywriting jest...cóż ważny i potrzebny i niezaprzeczalnie jest rzemiosłem potrzebnym dziś na rynku. Sam nieraz poczynię tekst, lub wpis, którego celem jest sprzedaż lub propagacja jakiejś idei.
więcej Pokaż mimo toPytanie jednak, zarówno do copywriterów i czytelników, czy w dzisiejszych czasach, gdy konkurencja korzysta z zaawansowanych technik automatyzacji i narzędzi AI możemy sobie...
Solidny, ciekawie rozplanowany pod względem przekazywanych treści, poradnik pisania językiem korzyści. Autorka wykazuje się wiedzą merytoryczną, sięga po ciekawe i wyraziste przykłady oraz systematycznie udowadnia znajomość aktualnej literatury przedmiotu przywołując ważne dla tej dziedziny pozycje książkowe dotyczące copywritingu sprzedażowego. W rezultacie czytelnik otrzymuje użyteczny, zwarty - zaledwie 160 stron - przewodnik po sztuce perswazyjnego pisania, który dzięki zamieszczonym na końcu ćwiczeniom pozwoli przyswoić sobie zdobytą teoretyczną wiedzę również praktycznie. Końcowa część książki w syntetyczny sposób podsumowuje wiadomości zdobyte w poszczególnych rozdziałach tak, że powracanie do najważniejszych wskazówek nawet po jakimś czasie nie stanowi dla czytelnika problemu. Polecam.
Solidny, ciekawie rozplanowany pod względem przekazywanych treści, poradnik pisania językiem korzyści. Autorka wykazuje się wiedzą merytoryczną, sięga po ciekawe i wyraziste przykłady oraz systematycznie udowadnia znajomość aktualnej literatury przedmiotu przywołując ważne dla tej dziedziny pozycje książkowe dotyczące copywritingu sprzedażowego. W rezultacie czytelnik...
więcej Pokaż mimo toDobra lektura o tym, co może przekonać do zakupu czegoś. Warto się zastanowić nad tym, co sprawia, że coś kupujesz. Pomoże to też postawić się na miejscu innych.
Dobra lektura o tym, co może przekonać do zakupu czegoś. Warto się zastanowić nad tym, co sprawia, że coś kupujesz. Pomoże to też postawić się na miejscu innych.
Pokaż mimo toŻeby nie stać w miejscu i cały czas się rozwijać zaopatrzyłam się na razie w dwie książki specjalistyczne. O pierwszej z nich, czyli o „Strategii komunikacji w social mediach” wspominałam już jakiś czas temu. Teraz przyszła pora na przewodnik po copywritingu sprzedażowym pt.: „Język korzyści w praktyce” autorstwa Justyny Bakalarskiej – Stankiewicz.
Akurat informacje zawarte w tej książce też już znałam ze studiów, więc było to dla mnie takie małe powtórzenie wiadomości. Autorka w swoim tytule poruszyła takie zagadnienie, jak np. tworzenie persony, a także trochę opowiedziała o działaniu algorytmów, o tytułach, CTA (call to action) i wielu innych tematach, mających pomóc w tworzeniu angażujących i ciekawych treści. Dodatkowo pod koniec tego przewodnika, umieściła ona mini zestaw ćwiczeń, dzięki którym można sprawdzić nabytą wiedzę, co jest dla mnie ogromnym plusem.
Jestem ciekawa, czy lubicie korzystać z takich poradników? Jeżeli tak, to co najbardziej Wam się w nich podoba? Jeżeli nie, to też dajcie znać. Jestem ciekawa, co Was od nich „odstrasza”.
Żeby nie stać w miejscu i cały czas się rozwijać zaopatrzyłam się na razie w dwie książki specjalistyczne. O pierwszej z nich, czyli o „Strategii komunikacji w social mediach” wspominałam już jakiś czas temu. Teraz przyszła pora na przewodnik po copywritingu sprzedażowym pt.: „Język korzyści w praktyce” autorstwa Justyny Bakalarskiej – Stankiewicz.
więcej Pokaż mimo toAkurat informacje...
✍️ Czy interesuje cię copywriting? Chcesz wiedzieć, jak przyciągnąć uwagę odbiorcy?
Przede wszystkim, aby móc kogoś zainteresować naszym tekstem, 📃 musi on być dla tej osoby ciekawy, nieść jakąś wartość. Autorka książki przekonuje, że kluczowe jest stworzenie persony, czyli profilu naszych odbiorców, 🚹 następnie należy dopasować tekst pod osoby, które najczęściej zaglądają np. na naszą stronę lub stronę osoby, dla której copywriter tworzy treści. Jednak może się okazać, że wpadniemy w klątwę wiedzy lub marketingowca, 😜 co może ciąć nasze zasięgi. Autorka wyjaśnia o co, w tym chodzi i jak tego uniknąć. 😄
Jest to książka dla osób, które biorą copywriting na poważnie i na nim zarabiają 💵 lub dopiero chcą zacząć. Jest tu sporo przykładów, które pokazują jak skutecznie przyciągać uwagę odbiorcy. Przedstawione są również triki marketingowe. Książka skupia się na ukazaniu produktu, który chcemy sprzedać w jak najlepszym świetle. ☀️ Znajdziemy tu też ćwiczenia, które pobudzają kreatywność. Jeśli ten temat cię interesuje, ta książka uzupełni twoją wiedzę, dla mnie była dobrą formą wsparcia w zrozumieniu jeszcze lepiej działalności copywriterów. 😄
✍️ Czy interesuje cię copywriting? Chcesz wiedzieć, jak przyciągnąć uwagę odbiorcy?
więcej Pokaż mimo toPrzede wszystkim, aby móc kogoś zainteresować naszym tekstem, 📃 musi on być dla tej osoby ciekawy, nieść jakąś wartość. Autorka książki przekonuje, że kluczowe jest stworzenie persony, czyli profilu naszych odbiorców, 🚹 następnie należy dopasować tekst pod osoby, które najczęściej zaglądają...
Zdarzyło Ci się kiedyś, iż treść, którą stworzyłeś dla swojej społeczności, przeszła całkowicie bez odzewu? Spotkałeś się z sytuacją, w której powinnaś pisać kolejny tekst, a w Twojej głowie jest kompletna pustka?
Książka ,,Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce” to doskonały przewodnik dla Ciebie, dzieki któremu dowiesz się, co należy wziąć pod uwagę, tworzą tekst sprzedażowy.
Autorka daje cenne wskazówki dotyczące tworzenia persony, mapy empatii oraz zdefiniowania potrzeb potencjalnego klienta. Z przyjemnością zapoznałam się z prostą, ale skuteczną techniką badań-leddering, która pozwala poznać wewnętrzną motywację odbiorcy. Bardzo ważnym przekazem z mojego punktu widzenia są następujące zagadnienia: korzyść wiodąca, język straty oraz zasada autorytetu.
Książka sprawiła, iż zaczęłam inaczej pisać teksty, a dodatkowo zmodyfikowałam treści na mojej stronie internetowej.
,,Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce” to wartościowa książka, z którą polecam każdej osobie, która nie tylko prowadzi swój biznes, ale która również buduje markę osobistą.
Zdarzyło Ci się kiedyś, iż treść, którą stworzyłeś dla swojej społeczności, przeszła całkowicie bez odzewu? Spotkałeś się z sytuacją, w której powinnaś pisać kolejny tekst, a w Twojej głowie jest kompletna pustka?
więcej Pokaż mimo toKsiążka ,,Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce” to doskonały przewodnik dla Ciebie, dzieki któremu dowiesz się, co należy wziąć pod uwagę, tworzą...
Umiejętny copywriting jest niezwykle doceniany w biznesie. Przydaje się nie tylko w marketingu, ale również podczas tworzenia własnej marki. Jak rozpocząć swoją przygodę z tworzeniem tekstów do publikacji? Najlepiej od zdobycia odpowiedniej wiedzy, a w tym pomoże ,,Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”.
Dzięki poradnikowi dowiesz się: jak zdefiniować potrzeby i motywacje odbiorców, jak pisać teksty, by były zrozumiałe dla każdego, jak tworzyć angażujące treści, jakim językiem operować oraz jak szybciej i prościej pisać, dzięki wykorzystaniu formuł copywriterskich. Książka jest źródłem cennych informacji, które realnie przydadzą się odbiorcy. Autorka zadbała, by lektura przekazywała wiedzę w prosty i przejrzysty sposób.
Polecam ,,Copywriting sprzedażowy” dla osób zajmujących się marketingiem oraz blogerów. Dzięki ćwiczeniom zawartym w książce odbiorca lepiej przyswoi wiedzę i umiejętnie wprowadzi ją w życie.
Umiejętny copywriting jest niezwykle doceniany w biznesie. Przydaje się nie tylko w marketingu, ale również podczas tworzenia własnej marki. Jak rozpocząć swoją przygodę z tworzeniem tekstów do publikacji? Najlepiej od zdobycia odpowiedniej wiedzy, a w tym pomoże ,,Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”.
więcej Pokaż mimo toDzięki poradnikowi dowiesz się: jak zdefiniować...