Przedsiębiorstwa i ich interesariusze : relacje marketingowe i CSR

Okładka książki Przedsiębiorstwa i ich interesariusze : relacje marketingowe i CSR Monika Boguszewicz-Kreft
Okładka książki Przedsiębiorstwa i ich interesariusze : relacje marketingowe i CSR
Monika Boguszewicz-Kreft Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku biznes, finanse
188 str. 3 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Data wydania:
2020-09-28
Data 1. wyd. pol.:
2020-09-28
Liczba stron:
188
Czas czytania
3 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788375567854
Tagi:
marketing csr przedsiębiorstwo interesariusze biznes zarządzanie społeczna odpowiedzialność biznesu wy
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing. Podstawy i kontrowersje Robert Bęben, Monika Boguszewicz-Kreft, Maciej Glamowski, Jan Kreft, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Mariola Łuczak, Renata Płoska, Jacek M. Rybicki, Grażyna Złotkowska, Barbara Żurawik, Wojciech Żurawik
Ocena 7,0
Marketing. Pod... Robert Bęben, Monik...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Inwestowanie w wartość na rynku akcji Karol Gąsior, Rafał Tuzimek
Ocena 6,0
Inwestowanie w... Karol Gąsior, Rafał...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,6
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Krzysztof Domaradzki, Artur Kurasiński
Ocena 7,2
Startupowcy. J... Krzysztof Domaradzk...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Przedsiębiorstwa i ich interesariusze : relacje marketingowe i CSR


Podobne książki

Przeczytaj także