rozwińzwiń

Marka 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?

Okładka książki Marka 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? Jacek Kotarbiński
Okładka książki Marka 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?
Jacek Kotarbiński Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: Seria Marketing biznes, finanse
214 str. 3 godz. 34 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Seria Marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2021-06-17
Data 1. wyd. pol.:
2021-06-17
Liczba stron:
214
Czas czytania
3 godz. 34 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301217341
Tagi:
marketing
Średnia ocen

7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
403
201

Na półkach:

Kotarbiński ma łatwość systematyzowania wielu opisywanych trendów i narzędzi marketingowych oraz brandingowych. Czy jednak jego koncepcja marki 5.0 przekonała mnie? Chyba nie do końca. Widzę tu bardziej próbę w sposób dość arbitralny i "autorski" etykietowania mnóstwa zmian, które zaszły w obszarze zarządzania marką na przestrzeni ostatnich 15-20 lat pod zgrabną i - przyznaję - zapadającą w pamięć nazwą. Bo w końcu "kto nazywa świat, ten niejako go stwarza".
Pytanie tylko na ile jest to etykieta prawdziwa i co kolejne numerki przy dowolnym terminie rzeczywiście wnoszą do meritum niczym numerowanie Republik we Francji, Rzesz w Niemczech czy kolejnych RP w naszym kraju. Trop tego zabiegu wydaje się dość oczywisty: Philip Kotler, guru marketingu światowego, zaczął numerować kolejne wersje marketingu (2.0... aż do aktualnej w 2024 wersji 5.0) to kto bogatemu zabroni? Wszak Polacy nie gęsi i swój Branding v. 5.0 też mają - dzięki Kotarbińskiemu, ;)
Dużym plusem są liczne dodatki na końcu książki, terminologiczne, związane ze znanymi markami, pojęciowe.
In minus widzę szybkie starzenie się prognoz zawartych w ostatniej części pracy w książce wydanej w końcu w 2021 r. Marketingowy futuryzm to bardzo śliski grunt w tak dynamicznie zmieniającej się materii.

Kotarbiński ma łatwość systematyzowania wielu opisywanych trendów i narzędzi marketingowych oraz brandingowych. Czy jednak jego koncepcja marki 5.0 przekonała mnie? Chyba nie do końca. Widzę tu bardziej próbę w sposób dość arbitralny i "autorski" etykietowania mnóstwa zmian, które zaszły w obszarze zarządzania marką na przestrzeni ostatnich 15-20 lat pod zgrabną i -...

więcej Pokaż mimo to

avatar
67
15

Na półkach:

Książka jest bardzo przydatnym opisem tego czym jest marka od jej strony zarówno psychologicznej, humanistycznej, marketingowej i technologicznej. To też założenia jaki będzie rozwój i tytułowa koncepcja marki 5.0 zgodnie z nowym rodzajem prosumentów

Książka jest bardzo przydatnym opisem tego czym jest marka od jej strony zarówno psychologicznej, humanistycznej, marketingowej i technologicznej. To też założenia jaki będzie rozwój i tytułowa koncepcja marki 5.0 zgodnie z nowym rodzajem prosumentów

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    50
  • Przeczytane
    11
  • Teraz czytam
    2
  • 2022
    2
  • Posiadam
    1
  • 2023
    1
  • Must read
    1
  • Do kupienia
    1
  • Chciałbym mieć
    1
  • NieWYSŁANE
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marka 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?


Podobne książki

Przeczytaj także